Інформація
про інклюзивну освіту
ЗАХОДИ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
(постанова Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»)
§ психолого-педагогічні послуги;
Інформація для фахівців
Для батьків про інклюзивне навчання
Права батьків здобувачів освіти
Виховання в сім’ї є першоосновою розвитку дитини як особистості.
Батьки мають рівні права та обов’язки щодо освіти і розвитку дитини.
Батьки здобувачів освіти , відповідно до вимог ст. 55 Закону України «Про освіту» мають право:
- захищати відповідно до законодавства права та законні інтереси здобувачів освіти;
- звертатися до закладів освіти, органів управління освітою з питань освіти;
- обирати заклад освіти, освітню програму, вид і форму здобуття дітьми відповідної освіти;
- брати участь у громадському самоврядуванні закладу освіти, зокрема обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування закладу освіти;
- завчасно отримувати інформацію про всі заплановані у закладі освіти та позапланові педагогічні, психологічні, медичні, соціологічні заходи, дослідження, обстеження, педагогічні експерименти та надавати згоду на участь у них дитини;
- брати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини та/або індивідуального навчального плану;
- отримувати інформацію про діяльність закладу освіти, результати навчання своїх дітей (дітей, законними представниками яких вони є) і результати оцінювання якості освіти у закладі освіти та його освітньої діяльності.
Обов’язки батьків здобувачів освіти
- виховувати у дітей повагу до гідності, прав, свобод і законних інтересів людини, законів та етичних норм, відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих і довкілля;
- сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягненню дитиною передбачених нею результатів навчання;
- поважати гідність, права, свободи і законні інтереси дитини та інших учасників освітнього процесу;
- дбати про фізичне і психічне здоров’я дитини, сприяти розвитку її здібностей, формувати навички здорового способу життя;
- формувати у дитини культуру діалогу, культуру життя у взаєморозумінні, мирі та злагоді між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами, представниками різних політичних і релігійних поглядів та культурних традицій, різного соціального походження, сімейного та майнового стану;
- настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;
- формувати у дітей усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;
- виховувати у дитини повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України;
- дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також умов договору про надання освітніх послуг (за наявності).
Нормативно-правове забезпечення
Організація педагогічного патронажу для здобувачів освіти
ЗАХОДИ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
(постанова Кабінету Міністрів
України від 15 вересня 2021 р. № 957 «Про затвердження
Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних
закладах»)
№ п/п |
Заходи |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
1 |
Оновити на сайті школи інформацію про
впровадження інклюзивного навчання для учнів 1-11-х класів |
серпень |
В’юнник
Л.М. |
|
2 |
Організувати класи з інклюзивною формою
навчання, відповідно до заяв батьків та висновків про комплексну психолого –
педагогічну оцінку розвитку дитини |
До 31.08.2022 |
Цовма Л.М. В’юнник Л.М. |
|
3 |
Затвердити персональний склад команди психолого
– педагогічного супроводу кожної дитини з особливими освітніми потребами |
До 31.08.2022 |
В’юнник Л.М. |
|
4 |
Організувати проведення корекційно – розвиткових
занять, залучивши відповідних спеціалістів |
До 31.08.2022 |
Цовма Л.М. В’юнник Л.М |
|
5 |
Розробити індивідуальну програму розвитку для
кожної дитини з особливими освітніми потребами та надати її для затвердження |
До 12.09.2022 |
Команди супроводу та координари розробки ІПР |
|
6 |
Переглядати індивідуальні програми розвитку двічі на рік |
Грудень травень |
В’юнник
Л.М. Команди супроводу |
|
7 |
Здійснювати ананліз результативності освітнього
процесу в інклюзивних класах та рівня навчальних досягнень учнів з особливими
освітніми потребами |
постійно |
В’юнник
Л.М.
|
|
8 |
Забезпечувати соціальний захист учнів з особливими освітніми потребами, їх безкоштовне харчування, підвезення до місця навчання |
постійно |
Адміністрація |
|
9 |
Забезпечити умови навчання дітей з особливими освітніми потребами |
протягом року |
Адміністрація |
|
10 |
Створювати сприятливі умови для
інтелектуального, духовного, естетичного та фізичного розвитку учнів, що
перебувають на інклюзивному навчанні |
постійно |
Учителі, адміністрація |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар