Група продовженого дня

Група продовженого дня


Мета і завдання виховної роботи, в групі продовженого дня.

1. Виховувати любов в учнів до свого народу.

2. Виховувати любов до праці.

3. Виховувати бережливе ставлення до природи.

4. Виховувати дітей на принцип християнської моралі.

5. Здійснювати правове виховання дітей.

6. Привчати дітей до систематичного навчання.

7. Зміцнювати здоров’я дітей.

8. Організовувати екскурсії, прогулянки, походи в ліс.

9. Виховувати повагу до старших.

10. Активізувати роботу учнів.

Індивідуальна робота з вихованцями
 групи продовженого дня

1. З метою вивчення індивідуальних особливостей, вести психо -педагогічні спостереження за вихованцями.

2. Проводити бесіди про культуру поведінки у громадських місцях.

3. Постійно працювати із слабшими у навчанні учнями і допомагати їм по предметах.

4. Проводити індивідуальні бесіди з правил дорожнього руху.

5. Проводити індивідуальну роботу з учнями по запобіганню правопорушень в шкільних умовах.

Проблемні питання, над якими працює
ГПД

1. Спрямовувати виховну роботу на створення згуртованого і працездатного учнівського колективу.

2. Працювати над формуванням інтелекту і творчості учнів.

3. Виховувати позитивне ставлення до навчання, розвивати пізнавальну активність, вчити культурі розумової праці.

4. Розвивати художні здібності. Формувати навички санітарно-гігієнічної культури.

5. Залучати всіх батьків до активної участі в налагодженні різнобічного життя дітей у колективі.

6. Використання інноваційних методів у роботі.

7.Проблема організації фізичного виховання гпд.


Робота вихователя групи продовженого дня
 в умовах дистанційного навчання

На початку кожного навчального року вихователь ГПД разом із класним керівником окреслює певні напрями роботи з вихованцями, які мають бути збережені й на час дистанційного навчання. При цьому слід враховувати рівень знань і вихованості учнів, їх вікові інтереси, передбачати різноманітність заходів, не втрачаючи їх систематичності, базуючись на їх до цільності та спрямуванні на формування життєвих компетенцій учнів початкових класів.

Складаючи будь-який план роботи під час дистанційного навчання, необхідно враховувати:

• відзначення видатних подій і свят;

• вивчення традицій, звичаїв і обрядів, національної спадщини українського народу;

• вивчення правових питань;

• вивчення економічних і екологічних питань;

• трудові рейди й заходи;

• вивчення питань культури поведінки;

• віртуальні екскурсії в театр, на природу;

• створення домашньої бібліотечки;

• охорону здоров’я, шляхи запобігання поширення інфекційних хвороб;

• онлайн-змагання, конкурси, виставки (з попереднім обговоренням із батьками про час, формат онлайн-зустрічі та представленням кінцевого результату (портфоліо учня);

• повторення правил пожежної безпеки та поведінки на вулиці під час карантину;

• вивчення правил техніки безпеки в побуті.

Вихователь має щодня створювати робочий план, який оформлюється у довільній формі.

Зараз існує багато освітніх платформ, сайтів, програм, які можуть у повній мірі забезпечити інформаційний, технологічний, естетичний, творчий, здоров’язбережувальний, ді-яльнісно-практичний напрям роботи вихователя. Вихователі ГПД відзначили багато ресурсів, що вирізняються актуальністю, глибиною та різноманітністю, серед них:

• https://vseosvita.ua/library — бібліотека матеріалів для вчителів та вихователів ГПД;

• https://nus.org.ua/articles/ — освітня платформа «Нова українська школа». Статті про організацію дистанційного навчання;

• https://naurok.com.ua/biblioteka — освітній проект «На урок», бібліотека розробок;

• https://qrgo.page.link/j9vNR — НУШ для вчителя;

• https://qrgo.page.link/C78tZ — віртуальна школа;

• https://www.YouTube.com/user/9yotubemult/channels — добірка мультфільмів для дітей;

• https://qrgo.page.link/sX3jS — сім YouTube-каналів для дітей на кожен день тижня.

Головне завдання вихователя під час дистанційного навчання — це створення атмосфери взаєморозуміння, взаємовиручки, поваги та любові; самореалізація кожної дитини в умовах обмеженої можливості звертатися до вихователя безпосередньо. Дуже важливо у цей час допомогти батькам організувати найсприятливіші умови для навчання та відпочинку молодших школярів, акцентуючи увагу на збереженні достатньої працездатності, раціонального використання часу, дотримання правильного режиму навчальної діяльності. Формувати у дітей: дисциплінованість, охайність, організованість, самоконтроль. Спонукати батьків так побудувати спілкування зі своїми дітьми, щоб воно сприяло формуванню наполегливості й організованості в ігровій, трудовій, художньо-продуктивній та навчальній діяльностях. Підказати, як краще встановити стосунки реальної взаємодопомоги, координації дій, розподілу обов’язків.

Вихователь ГПД під час дистанційного навчання залишається порадником, помічником, консультантом для дітей і батьків. Його допомога неоціненна.
Бажаємо всім вихователям успіхів у їх благородній справі!





Немає коментарів:

Дописати коментар