Самооцінювання

 


Самооцінювання – ефективний інструмент для перевірки правильності заданого курсу розвитку закладу освіти. А ще й чудовий спосіб залучення до управління закладом освіти всіх учасників освітнього процесу!

Самооцінювання 2024-2025

АНАЛІЗ

анкетування педагогів Мурафського ліцею щодо 

цифрової компетентності сучасного вчителя  


    У грудні 2024 року  в Мурафському ліцеї було проведено анкетування вчителів закладу щодо цифрова компетентність сучасного вчителя.  

     Метою опитування було відстежити рівень сформованості інформаційно-цифрової компетентності педагогів  та сприяти посиленню мотивації вчителів до підвищення її рівня.    

    Опитування проводилось у дистанційній формі із застосуванням Google-форм. Розповсюдження інформації про опитування та посилання на анкету серед вчителів здійснював вчитель інформатики. Підготовка опитування та опрацювання результатів здійснювалися адміністрацією закладу. 

Аналіз результатів проведеного анкетування представлено нижче.


   В опитуванні взяло участі 19 педагогів. Це 81,7% від загальної кількості. 



     Цифрові компетентності – це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя. Більшість учителів 68,4% використовують ІКТ у професійній діяльності більше ніж 5 років, 26,3% - 5 років, 5,3% - 2 роки.

       Важливим для опитування була інформація про те, як учителі підвищують свій рівень кваліфікації щодо використання ІКТ в освітньому процесі. 89,5% педагогів підвищують свій рівень цифрової грамотності. Це навчання на різних курсах підвищення кваліфікації. 73,7% респондентів, крім курсів підвищення кваліфікації, ще займаються самонавчанням.


        47,4% педагогічних працівників бажають підвищити свій рівень кваліфікації щодо використання ІКТ в професійній діяльності; 31,6% відповіли, що не потребують такого навчання та 21,1% учителів важко відповісти на поставлене питання.

       Крім того, 84,2% опитуваних систематично використовують ІКТ у своїй педагогічній діяльності, 52,6% - удосконалюють форми та методи роботи з використання ІКТ і 10,5% педагогів володіють ІКТ на високому рівні та навчають інших.



    Сьогодні вчитель повинен володіти певним рівнем інформаційної та цифрової компетентності, щоб ефективно використовувати цифрові технології  в освітньому процесі. Необхідність широкого застосування електронних засобів навчання під час вивчення будь-якого предмету є вимогою сьогодення. На питання «Як ви використовуєте ІКТ в освітньому процесі?» маємо такі результати:

  • під час викладання нового матеріалу – 94,7%;

  • як засіб визначення рівня навчальних досягнень учнів…-94,7%;

  • закріплення навчального матеріалу – 84,2%;

  • самостійна робота учнів – 89,5%;

  • тренінги – 31,6%;

  • проведення віртуальних лабораторних робіт тощо – 10,5%;

  • проведення інтегрованих уроків – 47,4%.


      На думку 89,5 % учителів, використання технічних засобів під час уроку формує навички самостійної продуктивної діяльності; 84,2% сприяє підвищенню пізнавального інтересу до предмета;; 63,2 % дозволяє учням проявити себе в новій ролі; 42,1 % сприяє зростанню успішності учнів із предмета; 47,4 % сприяє створенню ситуації успіху для кожного учня; 10,5% на рівень знань не впливає.

        Найпопулярнішими цифровими інструментами, які використовують педагогічні працівники для підготовки і проведення уроків в дистанційному форматі є Canvas, Google Classroom, Всеосвіта, «На урок», Arbook, Wordwall, Liveworksheets, (більше 80 %). 

На питання «Чи розміщуєте Ви авторські матеріали на Web-ресурсах? Як що так то на яких і які?» більша половина вчителів відповіли, що розміщують свої авторські матеріали на таких Web- ресурсах, як Всеосвіта, «На урок», Wordwall, LearningApps – 60%.



Переважна більшість педагогічних працівників (70 %) оцінили свій рівень володіння комп’ютерними технологіями  на 5 балів за п’ятибальною шкалою, на 4 бали – 10% учителів, на 3 бали – 10% опитуваних на 1 і 2 бали 10% респондентів.

Висновок: На основі аналізу результатів опитування можемо зробити такі висновки. Педагогічні працівники на достатньому рівні володіють інформаційно-комунікативними технологіями. Важливо те, що, на думку педагогічних працівників, значна частина здобувачів освіти зацікавлені у використанні ІКТ. Рекомендації: підвищувати кваліфікацію педагогічних працівників з питання впровадження в освітній процес ІКТ; проводити роз’яснювальну роботу серед учасників освітнього процесу про важливість використання ІКТ на уроках та позаурочний час.

Самооцінювання 2023-2024


Шановні учні, вчителі та батьки!

Ми раді поділитися з вами результатами проведеного самооцінювання в нашому ліцеї. Цей процес був важливим кроком у напрямку підвищення якості освіти та вдосконалення навчального середовища.

Самооцінювання цього року було проведено за двома напрямами:

  • СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ


  • ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

На основі отриманих результатів, адміністрація та педагогічний колектив ліцею розроблять план дій з метою вдосконалення навчального процесу та створення ще більш сприятливого середовища для навчання та розвитку учнів.

Ми щиро дякуємо всім учасникам за активну участь у самооцінюванні. Ваш внесок є невід'ємною частиною нашої спільної місії забезпечення якісної освіти та підтримки кожного учня на його шляху до успіху.

З повагою, Адміністрація Мурафського ліцею


Самооцінювання 2022-2023

Мета самооцінювання полягає у встановленні відповідності між діяльністю школи та її результатами, а також у визначенні проблемних питань і шляхів удосконалення якості освітньої діяльності. Процес самооцінювання складається з 4 етапів: 

  • Вивчення (моніторинг процесів системи та аналіз результатів моніторингу).
  • Оцінювання (визначення рівня якості та результатів функціонування системи).
  • Звітування (аналіз стану та визначення шляхів удосконалення освітньої системи). 
  • Планування (визначення заходів для вдосконалення функціонування системи).
Напрями самооцінювання освітньої діяльності мають відповідати стратегії розвитку закладу освіти та містити: 


  • систему оцінювання здобувачів освіти; 
  • оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників; 
  • освітнє середовище закладу освіти;
  • управлінські процеси закладу освіти.


Результати самооцінювання




Немає коментарів:

Дописати коментар

Сторінка (21)1234567891011 Вперед