Самооцінювання

 


Самооцінювання – ефективний інструмент для перевірки правильності заданого курсу розвитку закладу освіти. А ще й чудовий спосіб залучення до управління закладом освіти всіх учасників освітнього процесу!

Мета самооцінювання полягає у встановленні відповідності між діяльністю школи та її результатами, а також у визначенні проблемних питань і шляхів удосконалення якості освітньої діяльності. Процес самооцінювання складається з 4 етапів: 

  • Вивчення (моніторинг процесів системи та аналіз результатів моніторингу).
  • Оцінювання (визначення рівня якості та результатів функціонування системи).
  • Звітування (аналіз стану та визначення шляхів удосконалення освітньої системи). 
  • Планування (визначення заходів для вдосконалення функціонування системи).
Напрями самооцінювання освітньої діяльності мають відповідати стратегії розвитку закладу освіти та містити: 


  • систему оцінювання здобувачів освіти; 
  • оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників; 
  • освітнє середовище закладу освіти;
  • управлінські процеси закладу освіти.


Результати самооцінювання




Немає коментарів:

Дописати коментар