План
заходів щодо профілактики булінгу (цькування)
здобувачів освіти в Мурафському ліцеї
на 2024-2025 н.р.
План
заходів щодо профілактики булінгу (цькування)
здобувачів освіти в Мурафському ліцеї
на 2023-2024 н.р.
ПЛАН інформування працівників по жорстокому поводженню
Порядок подання заяв про розгляд випадків булінгу
Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування)
Алгоритм дій у випадку булінгу
ЗРАЗОК ЗАЯВИ про інформування про випадок булінгу над учнем
Процедура подання учасниками освітнього процесу заяв про випадки булінгу (цькування) та порядок реагування на них
План
заходів щодо профілактики булінгу (цькування)
здобувачів освіти в ліцеї
на 2022-2023 н.р.
№ з\п |
Назва
заходу |
Цільова аудиторія |
Термін проведення |
Відповід. |
Примітки |
Діагностичний
етап
|
|||||
1. |
Провести
соціометричне дослідження у класних колективах.
|
5 кл.
|
Вересень-жовтень |
Практичний
психолог, |
|
2. |
Перевірка
приміщень, території школи з метою виявлення місць, які потенційно можуть
бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу (цькування).
|
|
Вересень |
Адміністрація, завгосп |
|
3. |
Діагностування рівня напруги, тривожності в
учнівських колективах. -спостереження за міжособистісною поведінкоюздобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів
та емоційних станів учнів; – соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених
вколективах; – визначення рівня тривоги та депресії учнів. |
Учасники освітнього процесу |
Протягом року |
Практ. псих., класні керівники |
|
Інформаційно-профілактичні
заходи
|
|||||
1. |
Всеукраїнський тиждень протидії булінгу: 1. Години
спілкування «Булінг: міфи та реальність», «Не допускай насилля над ближнім»,
«Допоможи другу» тощо 2.Скажи булінгу «Ні»: 5 навчальних мультфільмів, які
навчають цінувати кожного. 3. Конкурс
плакатів проти насильства «StopBulling» 4.
Уроки
відвертого спілкування «Змінюй в собі негативне ставлення до інших», «Як
подолати булінг»
|
7-8кл.
9-11кл.
6 кл.
5 кл. |
12.09-17.09
Вересень |
Педагог- організатор, учн.самовр.
класні керівники
|
За окремим планом |
2. |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії
цькуванню.
|
Педагогіч. колектив |
Протягом
року |
Адміністрація
|
|
3. |
Співпраця
із головним територіальним управління юстиції, сектором ювенальної превенції. |
5-11кл. |
Протягом
року |
Соціально-псих.сл. |
|
4. |
Години
спілкування на тему: «Профілактика
булінгу в шкільному
колективі» ( 1-11кл.) |
1-11кл. |
Протягом
року |
Класні
керівники |
|
5. |
До Міжнародного дня толерантності
(терпимості): 1.
Перегляд відео презентацій «Булінг
в школі. Як його розпізнати»,
«Кібербулінг або агресія
в інтернеті: Способи розпізнання
і захист дитини» (
5-11кл.) 2. Заняття
з елементами тренінгу «Що таке толерантність?»; 3.
Хвилинка позитиву від УС «Комплімент кожному»; 4.
Стіннівка «Дерево толерантності».
|
5 кл.
Учнівська Рада
5-11 кл.
9-10 кл |
Листопад |
Педагог-організатор Класні
керівники, практичний психолог |
|
6. |
Акція
«16 днів проти насилля». (за окремим планом) |
5-11 кл. |
Листопад |
Педагог-організатор Класні
керівники, практичний психолог |
За
окремим планом
|
7. |
Всеукраїнський
тиждень права. |
5-11 кл. |
Грудень |
Вч. правознав |
За
окремим планом
|
8. |
Проходження
безкоштовного курсу «Недискримінаційний підхід у навчанні» на сайті EdEra, «Протидія та попередження булінгу у закладах
освіти» (освітня платформа «PROMETEUS».
|
Педагоги |
Протягом року |
Адміністрація |
|
9. |
1.Перегляд
та обговорення фільму: «Жити без обмежень: історія людини-легенди Ніка
Вуйчича». 2. Міні-тренінг
«Як навчити дітей безпечної
поведінки в Інтернеті»
|
8-11 кл.
2-4кл. |
Протягом II семестру
Лютий |
Класні
керівники
Практичний психолог |
|
Формування
навичок дружніх стосунків
|
|||||
1. |
Проведення
спільних колективних заходів (свята, КТС) у режимі онлайн |
1-11кл. |
Протягом року |
Класні керівники
|
|
Психологічний
супровід
|
|||||
1. |
Консультаційна робота з учасниками освітнього
процесу.
|
За запитом |
Протягом року |
Практичний
психолог |
|
Робота з
батьками
|
|||||
1. |
Поради
батькам «Як діяти, якщо ваша
дитина страждає від булінгу та
кібербулінгу». |
1-11 кл. |
Протягом року |
пед..-орг., практ. психолог
|
|
2. |
Інформаційна робота через інтернет-сторінки, групи у вайбері. |
5-11 кл. |
Протягом року |
Пед..-орг.,
класні керівники, практ. психолог |
|
Вторинна
профілактика
|
|||||
1. |
Розгляд заяв про випадки булінгу. |
Індивід. |
За заявою |
Адміністрація |
|
Порядок реагування на випадку булінгу |
Порядок подання заяви на випадки булінгу |
План 16 днів проти насильства |
ЗАХОДИ ЩОДО ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ
Немає коментарів:
Дописати коментар