У Мурафському ліцеї відбулося чергове засідання команди супроводу, яка опікується учнями з особливими освітніми потребами. Така команда є важливою частиною інклюзивного освітнього середовища, що сприяє повноцінному розвитку кожної дитини та створює умови для її успішної соціалізації.
На зустрічі були присутні адміністрація ліцею, вчителі-предметники, асистенти вчителів, психолог, логопед, батьки та інші спеціалісти, залучені до процесу навчання та виховання дітей з ООП. Основними питаннями, які розглядалися під час засідання, стали:
Оцінка поточних результатів навчання та розвитку дітей з ООП. Учасники обговорили індивідуальні досягнення учнів, визначили труднощі, з якими вони стикаються, та шляхи їх подолання.
Коригування індивідуальних програм розвитку (ІПР). З урахуванням змін у навчальному процесі та потреб дітей було внесено корективи до ІПР, що дозволяє краще адаптувати навчальний матеріал до можливостей учнів.
Психолого-педагогічна підтримка учнів та їхніх родин. Особливу увагу приділено питанням емоційного стану дітей, їхньої мотивації до навчання та взаємодії з однолітками.
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Було обговорено необхідність участі вчителів у тренінгах та семінарах для вдосконалення знань і навичок роботи з дітьми з особливими потребами.
Планування подальших заходів. Визначено основні напрями роботи команди супроводу на наступний період, а також заплановано консультації для батьків і педагогів.
Засідання пройшло у конструктивній атмосфері співпраці та взаєморозуміння. Усі учасники висловили готовність продовжувати роботу над створенням сприятливих умов для навчання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
Інклюзивна освіта в нашому ліцеї – це не лише вимога часу, а й важливий крок до формування суспільства, де кожна дитина має рівні можливості для самореалізації та успішного майбутнього.
Немає коментарів:
Дописати коментар